Grilla, tacokväll, nordman å fölovning

Sitter ute påbalkongen å har så sjjjjukt tråkigt. Vet fan inte vart ja ska ta vägen, ont i huvudet å känner mej så sjukt irriterad på allt å alla=( Ingen i min närhet som ja älskar som gjort mej någe, men blev smått irriterad på min så kallade "chef" förut...Hde sådan stor lust att be henne fara å flyga åt helvete! Behövde ja inte pengarna å jobbet så...
*Morrrrr* Bara kockade som fan när ja stod där...En rak höger är va hon ska ha!
Men men, bara å köra på.

Hänt sen sist då? Hmm måste fundera, vet ju 1 sak säkert iaf, FÖRLOVAD är ja ju nu!!!! Med älsklingen så klart. Förlovade oss i fredags, lr ja, tog på ringarna i fredags å de stod datumet 2009-08-01 så inte föräns i lördags då, men spela roll:p Såom ca 1 år äe de gifemål på G då=)

Shit vilket skit minne ja har då!

Vi va på Malmamarknaden iaf å såg Nordman. Sjöng, klappade å höll på som en galning, jag ÄLSKAR Nordman!
Barnslig är ja, men de skiter ja i!
Smilade som en galning hela kvällen efter de.
Fick en klänning av älsklingen å en väska=)
Dagen innan så va vi å shopade kläder åt honom, fick en  klänning å en shorta då ja med=) Tack så mkt älskling!
Så nöjd, plus att de va han som valde ut kläderna med=) Bra smak har han killen.

I lördags blev de taco kväll här med älsklingens polare, lite kubb,boul, guitarr hero å dricka så klart.
Men rolig som lilla jag är slutade jag dricka vid halv 8 och va i säng vid 22.00 pga migrän. Vaknade med migrän tog en tablett, vilade, men den gick inte bort under dagen iaf..Kännde mej lagom rolig.
Efter 2 öl, 1 grogg å 1 whiskey såblev de sängen...Inte ens full ju..Så där låg jag medans dom andra kollade Bert å Sunes Jul:p
Men shit va ont i skallen ja hade, känndes som någon stod å sparkade för allt dom va värda i skallen på mej. Å de blidde ju inte bättre uner natten. Vaknade var å varannan timme å migränen blev allt värre=(
Men som tur är så har ja världens underbaraste pojkvänn som tar hand om mej<3

Igår kom svärmor å svärfr hem en runda med båten, så då blidde vi bjudna på käk, öl åsså så blev de så klart kortspel, å ja vann 1 gång iaf=)

I fredags så va vi ju även ute i Ålberga en sväng, blidde lite grilla å kortspel där med, men då hade ja icke spelguden på min sida...Skit, men någon måste ju förlora med.

Eum..Vad har mer hänt? Hmm..Kommer inte på nå mer, men någe mer har de ju hänt.
Men de får la bli en senare dag..

Om ja ska ta å röka en cigg å sen gå in kanske, innan ja blir ihjälbiten av alla jävla mygger!

Hade Gött Pussar

Älskar min Snusmummrik<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0