ABS,Donken å roadtrip

Nyss hem kommen från Jennie, hade super trevligt som alltid då vi träffas. Mkt skit snack så re ska va. Bestämmde oss för att äta på Donken, snäll som jag är ställer jagupp å äter med Jennie då hon inte vill käka sj, snällt va?=D
Sen bar de av mot nyköpingsbro för inköp av chockladå redbull, tjockisa? Jajjemänsan de kan ni g er fan på. Man lever bara 1 gång! På vägen från Donken upptäckte lilla Veronica att de va väldigt halt ute, halare än va ja trodde..Så påväg in i rondellen får ja bromsa för nått pucko som vgrar åka då de är nästan helt fritt i rondellen.. bilen bara glide å glider, ser bara den där bilen framför komma närare å närmare..Å min första tanke va inte; Shit vi kommer krocka!
Uan; Shit morsan kommer mörda mej om ja kommer hem med hennes bil krockad.
Medans stackars Jennie sitter bredvid panikslagen å håller andan.
Lyckas till sist få stopp på bilen å svänga några cm..Tack å lov för ABS.

Väl framme vid Nyköpings bro, blev de rökning å inköp av de ovanstående. Påväg tillbaks hem till Jennie, så bestämmer jag mej för att de är tråkigt att åka motorväg å vill åka landsväg tillbaks, sagt å gjort, åker en bit, bara skog,skog å åter skog..Hmm är vi verkligen på rätt väg? Då jag aldrig åkt denna väg från det hållet förrut..Kommer till min stora lycka en skylt..Men de står inte det ja vill att de ska stå..De visar sej att vi är påväg åt fel håll..Haha lyckat, men finns ju ratt på bilen så är ju inte svårare än att vända. Så lyckliga när vi väl känner igen oss:p

Så nu ligger ja här i soffan som värsta sälen. Lite små trött, får nog bli en filmå slö titta på.
Ska ju opp te sthlm imöra å kolla lägenhet, så håll tummen för mig!

Nehe en rök nu sen en film.

Hade Gött. Puss Puss
                                                       
                                                           Bilporr=p


                                             Mitt hjärta smälter



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0