Inte "bara" pojkvänn, utan en av dom bästa

Nyduschad å halvt som halvt uppvärmd. Är ju svinkallt ute å svart ä de med. Lite tända ljus å filmen; 7 Miljonärer på kanal 5 blir en bra avkoppling mot måndagen. Är iof sugen på nått att drick å har bara mjölk i kylen=s illa illa. Får gå förbi TIME å köpa någe å dricka.
Blev en rätt nice sovmorgon idag, efter vår 6 månaders dag, som firades med mat, kort å ett par öl. Låter kanske inget vidare? Men kul hade jag iaf å är nöjd bara ja får vara med älsklingen. Blev en hel del bröllops prat, klänning, tårta,plats när osv. Ska ja va ärlig så känns de konstigt, inte de att ja inte vill gifta mej, de vill ja absolut. Känns bara inte som att ja är 22 år å kan få barn  gifta mej lixom. Men känns underbart iaf.

Blev även bjudna på mat hos svärmor å svärfar, nån fläskfilé grejs med nån potatis grejs. De va gott=) Inte nått som ja skulle älska, men inget ja kräks av heller:p Men de va gott. Nått som jag däremot älskar och är uppväxt med är mormors pepparsås som man har mellan rostbrödsskivor! Mmmmmuma!
Blev även idag bröllops prat, visade klänningen å den blev omtyckt=) Tur de ju.

Tänk va man kan sakna någon ibland, inte på kärleksvis, utan en riktigt bra kompis. Precis vad ja gör just nu. Saknar honom så otroligt mkt. Vad hände med "Genom Eld och Vatten"? Vad hände med dej? Va? Bara undrar, killen som alltid fanns där för mej? Som ja kunde ringa natt som dag? Han som va min bästa vän? Som fick mej att skratta när tårarna bara rann t för mina inder? Han är borta, för länge länge sedan. Vill iof inte ha den du blivit som vän, den killen ja kännde va inte otrogen mot sin flickvänn, låg inte med allt å alla, va inte så elak å sexfixerad. Saknar den du va när vi först träffades..Den bästa vän ja haft, den ända vän ja älskat..=(

Men nu har jag ju en pojkvänn som får mej att le när tårarna rinner längs kinderna, när livet bara känns åt helvete så får han mej på bättre humör, när jag behöver gråta ut får ja låna hans famn å axel. När jg vill skratta skrattar han med mej,  när jag är så ledsen man bara kan bli tröstar han mej, gråter med mej, stryker mej över kinden och säger; Allt kommer bli bra. Jag älskar dej.
Han är inte bara min pojkvänn utan även en an dom bästa vännerna.
Men behöver ju även prata med någon annan bland, ventilera lite lixom, klaga, sura å skratta. Klart ja kan göra allt detta med älsklingen, men de behövs göras med någon annan åxå, å den vännen lr dom har jag. Två av mina älsta och bästa<3 Men är så otroligt glad att vi fungerar så bra ihop ja å älsklingen, att de inte är tex när man är på krogen, man kan gå som polare, man behöver inte hålla tok koll på varandra, man litar på varandra å kan ha riktigt kul ihop, men även på 2 olika håll. Man behöver inte vara med varandra 24-7,den ena blir inte sur om den andra vill gå ut å festa sj med sina polare, men kan även be den andra att följa med.

Blev lite för sentimental där ett ta:p Katten ligger å snarkar i stolen tvärs över rummet...Den som ändå kunde sova så tungt som han gör.
Saknar min kära familj med, va ju med dom igår, men träffas allt för sällan nu ju=( De får bli ändring på de tycker ja! Älskar er min underbara familj.

Nehe nu blir de en cigg innan älsklingen kommer, sen kolla film, sen gå hem till honom å mysa innan de blir sovdax=)

Hade Gött Pussar

Veronica Älskar sin Tobbe mer än allt annat<3



Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad du är snäll som låter mig bo hos dig!! :D Du känner inte att du har glömt att berätta någonting för mig... Som typ FÖRLOVNING!? Grattis!! Hoppas jag är bjuden på The Wedding! Dags att ses snart kanske? Pussar!

2009-10-22 @ 16:49:06
URL: http://cervix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0