Hur lyckas jag?

Pärlor åt svin sjunger han, Magnus Uggla..En bra text, säkert en hel del tjejer som känner igen sej i just den texten.
Påstår inte att ja ä en pärla, absolut inte, men har i mina år lyckats dra till mej alla möjliga svin..Hhur lyckas man?
Har ja en "svinmagnet" i kroppe, lr en STOR lapp i pannan som de står: SNÄLLA SÅRA MEJ på?
Lek med mina känslor? Dagen i allmänhet har varit skit, å inte blir den bättre under kvällen precis, mår riktigt skit ikväll asså, känns som att allt ja "gömt" undan för mina nära å kära under alla år bubblar opp, vfr just ikväll?
Tankarna snurrar, kroppen ömmar å mörkret kommer, lr ä här.. This day FUCKING SUCKS!!!!!
Kärlek skrämmer mej, backar gärna när någon kommer allt för nära..Springer för livet.
När ska ja lära mej? Man lär sej av sina misstag heter de..Men..Då måste ja va liiite trögare än alla andra:P
Palla skriva mer..
Älskar min Moffa<33
Hade Gött Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0